فروش و تعمیر موبایل

فروش لوازم تعمیر موبایل ،فروش ابزار تعمیر موبایل ،فروش تجهیزات تعمیر موبایل ،فروش قطعات تعمیر موبایل ،فروشگاه تعمیرات موبایل

فروش و تعمیر موبایل

فروش لوازم تعمیر موبایل ،فروش ابزار تعمیر موبایل ،فروش تجهیزات تعمیر موبایل ،فروش قطعات تعمیر موبایل ،فروشگاه تعمیرات موبایل

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی (قسمت سوم سید محمد غرضی)

 در این مقاله  دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی می پردازیم:

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی

 

سید محمد غرضی (متولد ۲۳ بهمن ۱۳۲۰ در اصفهان) مهندس برق است، استاندار سابق کردستان و خوزستان، نماینده اولین دوره مجلس از اصفهان،

وزیر نفت در دولت مهدوی کنی و میر حسین موسوی و وزیر پست و تلگراف و تلفن، در دولت دوم جناب اقای موسوی و دولت اکبر هاشمی رفسنجانی

،ایشان  از زمان تأسیس تا ۱۳۸۹،


لطفا فیلم مشاور انتخاباتی در آپارات  https://www.aparat.com/v/xIv2J مشاهده فرمایید.


 

در پنج دوره سه ساله، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور را عهده دار بود.

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی

بمدت یک سال عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود. جناب غرضی هم اکنون رئیس هیئت مدیره و مسئول مدیریت شرکت مشانیر، بزرگترین شرکت مشاور وزارت نیرو، است که بسیاری با ان مشکل دارند و مورد سوال است.

بعنوان یک مشاور حرفه ای انتخاباتی کشور وبه منظور ارتقائ دانش سطح معلومات مشاوران انتخاباتی در سراسر کشور این سلسله مقالات  تهیه و تبیین شده و قصد توهین و تخریبی هرگز وجود ندارد.

غرضی با شعار دولت ضدتورم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نامزد گردید و با کسب حدود پانصد هزار رأی نفر در بین شش کاندیدا ششم و تقریبا آخر شد و کمترین میزان رای را بخود اختصاص داد.

در اینجا لازم می بینم که بازهم تکرار می کنم این تحلیل ها صرفا از چهارچوب ارتباطات موثر و ترجیحا ارتباطات غیر کلامی بوده و حقیر برای تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری احترام خاصی قائل بوده و هست.

الزام به نگارش این مطالب تاکید مقام معظم رهبری برای پر شور نشاط برگزار شدن انتخابات مجلس است . تا کاندیداهای عزیز از نقاط ضعف و قوت گذشتگان درس بگیرند و برای اصلاح اموری اثرگذارتر و فراتر از تصور خود بکوشند.

اولین نکته غیر حرفه ای در مورد جناب غرضی این بود که تمام فراد و دوره ها را حتی دوره خود را تخریب و رد صلاحیت کردند همه تورم زا همه بد و….

یادم افتاد داستانی نقل کنم یکی از رهبران شوروی سابق بعد از به قدرت رسیدن رفت پشت تریبون و شروع به بد گویی از سایر دولتمردان قبل شوروی سابق نمود پس از پایان سخنرانی فردی از انتهای سالن داد زد خودت کجا بودی ….. سکوتی سنگین سالن را ساکت کرد ناگهان رهبر تازه به قدرت رسیده فریاد زد چه کسی این صحبت را کرد و کجاست چند بار این سوال تکرار شد، در پایان این رهبر شوروی سابق فریاد زد من همان جایی بودم که الان تو قرار گرفته ای .

آری تاریخ تکرار می شود به همه انگ نادانی زدن اصلا خوب نیست؟

لباس و ظاهر پوشش جناب غرضی خوب و هماهنگ بود اما ایشان اصلا سخنران خوبی نبوده با فریاد زدن لحظه به لحظه حامیان و طرفداران بیشماری را از دست دادند.

صدق گفته من بیانات امام قدس سره است که فرمودند میزان رای مردم است . در این میان نکته بد دیگر اخم شدیدی بود که پس از یک دقیقه اول و ختم لبخند مصنوعی ایشان مارا یاد مدیر دبستانهای قدیمی با تکه ای چوب و….

نکته دیگر ریتم تند و لحن و خطاب بد ایشان بود که در یک امارگیری کوچک همه از این مدل بسیار ناراحت شده بودند برای شروع بیانات ایه قرانی تلاوت فرمودند که قسمتی از ان را فراموش کردند و خلاصه تمرکزشان بهم ریخت از رجل سیاسی مثل اشان انتظار بیشتری می رفت که در این زمینه فعال تر باشند و هنرمندتر و موثر تر .

خطاب مردم با حالتی مانند برنامه کودکان نیز کار را بدتر از بد می کرد این در حالی است که ما هنوز درگیر ایه قران یا حالت عصا قورت داده ایشان اول بیاناتشان هستیم درگیری ما با ایشان انجا قدرت می گیرد که با دست برای همه خط و نشان می کشند که این بدترین رفتار غیر حرفه ای یک سیاستمدار است.

 

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی (قسمت سوم سید محمدغرضی )دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی (قسمت سوم سید محمدغرضی )

مازیار میر مشاور عالی انتخابات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۷
postcb postcb

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی