فروش و تعمیر موبایل

فروش لوازم تعمیر موبایل ،فروش ابزار تعمیر موبایل ،فروش تجهیزات تعمیر موبایل ،فروش قطعات تعمیر موبایل ،فروشگاه تعمیرات موبایل

فروش و تعمیر موبایل

فروش لوازم تعمیر موبایل ،فروش ابزار تعمیر موبایل ،فروش تجهیزات تعمیر موبایل ،فروش قطعات تعمیر موبایل ،فروشگاه تعمیرات موبایل

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۵۳
postcb postcb

فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید شاید تاریخچه خرید آنلاین و فروشگاه های آنلاین برای شما جالب باشد و از تجربیات آنها کمک بگیرید.

 

خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیک می باشد که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از یک مرورگر از طریق موبایل و یا کامپیوتر خود بتوانند کالا یا خدمات موردنیاز خود را پیدا کرده و به طور مستقیم از طریق اینترنت از یک فروشگاه اینترنتی کالا و یا خدمات مورد نظر خود را خریداری کنند. در اینجا مشتری می‌ تواند تنها با یک سرچ ساده کالای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تر در سایت‌های گوناگون پیدا کند رقابتی بسیار تنگاتنگ که به لطف اینترنت به وجود می‌آید، چراکه در اینجا مشتری می‌تواند تنها با یک سرچ تعداد زیادی فروشگاه آنلاین را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به این صورت خریدار می‌تواند با صرف کمترین زمان کالای خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی فروشگاه اینترنتی را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند تا خریدار بتوانید محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کند یک فروشگاه اینترنتی برای این کار از تصاویر، فیلم جدول مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصول استفاده می کند و حتی خریداران می‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و یا خدمت مورد نظر درج کنند تا مشتریان دیگر بتوانند از آن استفاده کنند علاوه بر تمام این موارد مشتری می‌تواند کالاهای مورد نظر خود را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت مشتری بتواند انتخاب بهتری داشته باشد این موارد تنها قسمت کوچکی از مزایای خرید اینترنتی بشمار می‌آید.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند خریدار را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می دهد به راحتی بتواند با استفاده از ویژگی‌های مورد نظر خود مدل، مارک یا موارد خاص دیگر به او برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند در آخر نیز مشتریان آنلاین می‌توانند برای تکمیل معامله و پرداخت مبلغ کالا و یا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانکی استفاده کنند و یا حتی می‌توانند مبلغ آن را بعد از دریافت محصول با اطمینان بیشتر درب منزل پرداخت کنند چراکه امروزه بسیاری از سایت‌ها برای راحت کردن فرایند خرید و اطمینان بیشتر مشتری برای ارسال کالاهای فیزیکی مانند کتاب، لباس یا لوازم خانگی و هر آنچه که می‌تواند به ذهن شما برسد از سرویس‌های مختلفی مانند ارسال رایگان، پرداخت درب منزل و حتی بازگشت کالا تا یک هفته را برای رقابت با یکدیگر و جلب رضایت بیشتر مشتری ارائه می‌کنند، اما زمان خرید محصولات دیجیتالی مانند فایل‌های صوتی، تصویری و یا نرم افزار از یک فروشگاه اینترنتی معمولاً فایل خریداری شده از طریق اینترنت برای مشتری ارسال می‌شود. اگر در اینجا بخواهیم بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان نام ببریم می‌توانیم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و یا از 20Bekhar نام ببریم که یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم خانگی می باشد.

اما این دسته از سایت‌ها که محصول و یا خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند با واژهای مختلفی شناخته می‌شوند که می‌توانیم به خرده فروشی الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی، فروشگاه آنلاین و یا فروشگاه مجازی اشاره کنیم. این فروشگاه ها به دلیل اینکه امروزه موبایل های هوشمند در دست همه می‌باشند و بیشترین استفاده را در طول روز برای افراد دارد و بیشتر وقت خود را با گوشی موبایل در اینترنت می‌گذرانند وب سایت‌های خود را به‌ گونه‌ای طراحی کرده اند که مشتریان به راحتی بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن های هوشمند خود به راحتی بررسی کنند و حتی بسیاری از این فروشگاه ها دارای اپلیکیشن هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه و تبلت نصب می‌شود تا مشتریان بتوانند راحت تر از آنها استفاده کنند و همیشه کنار شما باشند.

تاریخچه خرید آنلاین از کجا شروع شد

اگر در اینجا بخواهیم ‌به اولین شرکتی اشاره کنیم که بستر تجارت آنلاین را فراهم کرد می‌توانیم به IBM (OLTP)  اشاره کنیم که در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاین را گسترش داد و توانست امکان پردازش معاملات مالی را در لحظه فراهم کند، بعد از ایجاد این بستر توسط IBM برای اولین بار توسط یک شرکت هواپیمایی در آمریکا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت این شرکت از این بستر برای رزرواسیون بلیط هواپیما به صورت انلاین استفاده می کرد، به این صورت که کامپیوترهای واقع در آژانس های مسافرتی به یکServer  در IBM متصل می شدند که می توانستند به یک Database همزمان دسترسی داشته باشند تا همه آژانس های مسافرتی بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند و کار رزرو کردن بلیط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی در ابتدا فقط به عنوان یک ابزاری تبلیغاتی و یک ویترین برای شرکت ها عمل می کرد که شرکت های بزرگ از آن برای معرفی محصولات خود استفاده می کردند تا بتوانند اطلاعات کامل مربوط به محصول خود را معرفی و ارائه کنند اما با همه گیر شدن بیشتر اینترنت و راه پیدا کردن کامپیوترها به خانه ها به سرعت مدیران شرکت های تجاری و تولید کنندگان دریافتند که می‌توانند از این ابزار ساده برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند و محصولات خود را به تمام دنیا معرقی و به فروش برسانند بدون آنکه محدودیت فیزیکی و زمانی داشته باشند، چراکه تجربه یک خرید آنلاین می‌تواند مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم خریدار ایجاد کند از طرفی فروشنده هیچ محدودیتی در زمان، مکان و تنوع اجناس خود ندارد و می‌تواند هزینه های آن را تا حد چشم گیری کاهش دهد و این یعنی قیمت تمام شده کمتر و قدرت بیشتر برای رقابت؛ از طرف دیگر خریدار نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌تواند در کوتاه ترین زمان محصول خود را پیدا کرده و آن را با هزینه ای بسیار کمتر تهیه کند همین چند عامل باعث شد فروشگاه اینترنتی و تجارت آنلاین با سرعتی باورنکردنی رشد کنند تا جایی که امروزه محصول و یا خدماتی نیست که در اینترنت نتوانید آن را یافت کنید.

رشد فروشگاه های آنلاین از کجا شروع شد

 

اولین سرور و مرورگر وب جهانی توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 برای استفاده تجاری شروع به طراحی کرد و در سال 1991 شروع به کار کرد و پس از آن در سال 1994 بانکداری آنلاین کار خود را آغاز کرد و سپس اولین فروشگاه اینترنتی پیتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقیقت اولین فروش اینترنتی انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سایت فعالیت خود را در سال 1995 آغاز کرد و پشت آن eBay نیز در سال 1995 پا به دنیای تجارت الکترونیک گذاشتند و از اینجا به بعد بود که فروشگاه های اینترنتی با سرعت باور نکردنی یکی پس از دیگری پا به دنیای تجارت آنلاین گذاشتند تا جایی که امروزه شرکت های کوچک و حتی خرده فروشان نیز سعی کردند از این بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از این بازار پیدا کنند اما به شما پیشنهاد می کنیم آن را دست کم نگیرید و قبل از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی خود با مشکلات و سختی های آن آشنا شوید چون اگر آشنایی درستی با آن نداشته باشد و نتوانید در آن رقابت کنید می‌تواند به سرعت تمام سرمایه و کسب و کار شمارا در خود هضم کند و چیزی از آن باقی نگذارد.

رفتار خریدار یا مشتری در یک فروشگاه اینترنتی

هنگامی که شخصی تصمیم به خرید آنلاین می گیرد به احتمال زیاد از طریق تلفن همراه، رایانه، تبلت و یا سایر دستگاه های دیجیتال برای متصل شدن به اینترنت و جمع آوری اطلاعات استفاده  می کند؛ اما محیط دیجیتال می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد چراکه توجه داشته باشد مشتری در زمان خرید آنلاین نمی ‌تواند شما و کسب و کارتان را ببیند و به همین دلیل خطر بیشتری را نسبت به افرادی حس می کند که در یک فروشگاه فیزیکی خرید می‌کنند، سه عامل اصلی وجود دارد که ممکن است در تصمیم گیری افراد در زمان خرید از یک فروشگاه آنلاین تأثیر بگذارد اول اینکه مطمئنا مشتری دوست دارد در زمان خرید یک کالای فیزیکی بتواند آن را از نزدیک ببیند و آن را لمس کند و عدم وجود این موضوع در یک فروشگاه آنلاین باعث می‌شود مشتری به کیفیت و اصل بودن کلاً تردید پیدا کند که محصول واقعی که قرار است به درست او برسد چقدر با تصاویر و توضیحات داده شده مطابقت می کند، دوم اینکه مشتری ممکن است بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش و حتی گارانتی به شک بیفتد و از این موضوع ترس داشته باشد که اگر مشکلی وجود داشته باشد چطور می‌تواند این موضوع را پیگیری کند و باید سراغ چه کسی برود، اما سومین عامل که می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد پرداخت هزینه در مقابل محصول است که ممکن است با استفاده از درگاه اینترنتی حساب بانکی خود را به خطر بیندازد و یا شاید هیچ گاه کالای خود را دریافت نکند و پول خود را از دست بدهد این عواملی هستند که می‌تواند در رفتار خریدار فروشگاه اینترنتی تاثیر گذاشته و ترجیح دهد کالای مورد نظر را از یک فروشگاه فیزیکی با قیمت بالاتر تهیه کند.

از همین رو صاحبان فروشگاه های آنلاین بر جنبه اعتماد مشتری تأکید بسیار زیادی دارند و سعی می‌کنند با روش های مختلف اعتماد بیشتر مشتری را به دست آورند به همین خاطر نیز بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای اینکه بتوانند اعتماد مشتری خود را به دست آورند و احساس امنیت بیشتری به مشتریان خود بدهند از سرویس هایی مانند ارسال ریگان، تسویه درب منزل، بازگشت کالا و سرویس های دیگری به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا خریدار بتواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.

تجارت الکترونیک به سرعتی درحال توسعه در تمام دنیا می باشد که در که در سال های خیلی نزدیک شاهد این خواهیم بود که فروشگاه های فیزیکی بیشتر تبدیل به ویترین و نمایشگاه هایی برای تولید کنندگان و نمایندگی ها می شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در دید مشتری قرار دهند.

منبع:  جوان آنلاین

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۲۶
postcb postcb

آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش2020

معرفی بالاترین و آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش آلمان با گارانتی اصلی بوش در نمایندگی با ضمانت خرید بهترین قیمت لباسشویی بوش

 

در اینجا می خواهیم نگاهی داشته باشیم به امکانات و مشخصات فنی بالاترین و آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش که توانست بعد از تولید به سرعت به بالاترین جایگاه در فهرست بهترین ماشین لباسشویی دنیا دست پیدا کند اما دقت داشته باشید که همیشه آخرین و بالاترین مدل بهترین انتخاب برای شما محسوب نمی شود چراکه  زمانی شما بهترین انتخاب را خواهید داشت که بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل را انتخاب کنید، در اینجا ما علاوه بر بررسی ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR به شما گارانتی اصلی و نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش را نیز به شما معرفی خواهیم کرد شما با خواندن این مطلب با برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در بالاترین مدل لباسشویی بوش آشنا خواهید شد که در کل می تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند. شما بعد از خواندن این مطلب می توانید از طریق لینکی که برای شما قرار می دهیم می توانید مدل های مختلف «ماشین لباسشویی بوش» را در صفحه نمایندگی بوش مشاهده نمایید.

ماشین لباسشویی بوش آلمان مدل WAY32841IR

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR سری Home Professional در حقیقت بالاترین مدل در آخرین سری محصولات شرکت بوش می باشد، این لباسشویی بوش که در کشور آلمان تولید می شود ظرفیتی معادل 9 کیلوگرم را دارا می باشد که بالاترین ظرفیت را در بین ماشین های لباسشویی بوش دارا می باشد که به شما این امکان را می دهد که حجم زیادی از لباس را داخل آن بریزید حتی می تواند یک پتو دو نفره را برای شما بشورد، شرکت بوش که از جدیدترین نسل موتورهای خود EcoSilence Drive در این مدل استفاده کرده است که به لطف آن توانسته برچسب انرژی A+++ را دریافت کند که می توان گفت یکی از کم مصرف ترین ماشین های لباسشویی در دنیا محسوب می شود، از طرف دیگر قرار گرفتن این موتور در بدنه Super Silent این ماشین لباسشویی بوش که از یک عایق صوتی در آن استفاده شده باعث شده صدای این لباسشویی در بالاترین سطح تنها به 47 دسی بل برسد و حتی در زمان خشک کن اگر ماشین به 1600 دور در دقیقه برسد صدای آن فقط به 72 دسی بل خواهد رسد این به این معنی است که در طول روز شما متوجه روشن بودن دستگاه نخواهید شد.

درباره موتور EcoSilence Drive در ماشین لباسشویی بوش

شرکت بوش در نسل جدید موتورهای خود از فناوری بسیار جالبی استفاده کرده به این صورت که بجای استفاده از برس های کربنی از آهن ربا در این موتور استفاده کرده است و این موضوع باعث شده سطح اصطکاک در موتور به حداقل ممکن برسد که این موضوع 3 مزیت بسیار مهم را برای آن ایجاد کرده با حذف اصطکاک در موتور صدای آن به حداقل رسیده و به همین خاطر مصرف انرژی در آن تا حد چشم گیری کاهش پیدا کرده است و از طرف دیگر باعث بالا رفتن عمر موتور شده است.

بدنه سوپرسایلنت در ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

شرکت بوش برای عایق صوتی در بدنه این ماشین لباسشویی از تکه های پارچه شلوارهای جین استفاده کرده که از طرفی یکی از بهترین عایق های صوتی محسوب می شود و از طرف دیگر به طبیعت کمک می کند این عایق صوتی باعث می شود صدای ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR به حداقل برسد از طرف دیگر شرکت بوش برای پایداری بیشتر از تکنولوژی Anti Vibration در طرحی بدنه استفاده کرده است که باعث شده این لباسشویی در زمان شستشو و یا خشک کن هیچ گونه لرزشی نداشته باشد.

بالاترین کیفیت شستشو در لباسشویی بوش مدل WAY32841IR

اما اگر در ادامه بخواهیم نگاهی به دیگر خصوصیات ماشین لباسشویی 9 کیویی بوش مدل WAY32841IR داشته باشیم می توانیم به سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده i-Dos و سیستم تشخیص کف روی لباس اشاره کنیم که آن را به غول تکنولوژی و امکانات تبدیل کرده است شما با داشتن این لباسشویی بوش تنها کافی است مخزن مربوط به مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده را پرکنید و به هر میزانی که می خواهید لباس های چرک خود را داخل آن قرار دهید حتی یک پیراهن تک در اینجا ماشین لباسشویی بوش المان مدل WAY32841IR می تواند بر اساس وزن کثیفی لباس میزان آب مورد نیاز و شوینده را به صورت اتوماتیک تنظیم نماید تا شما به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید لباسشویی بسیار هوشمند از بزرگترین تولید کنند لوازم خانگی در دنیا که توانسته با این تکنولوژی های خود صنعت شستشو و نظافت را در دنیا دگرگون کند در ادامه به بررسی این تکنولوژی ها خواهیم پرداخت؛ اما دقت داشته باشید که برخی از این امکانات ممکن است کارایی چندانی برای شما نداشته باشد اما می تواند در قیمت لباسشویی شما تأثیر بسیار زیادی داشته باشد به همین خاطر مطلبی را در سایت تبیان به شما معرفی می کنیم که می توانید در کمک بسیار زیادی به شما کند در آن مقاله شما با بهترین مدل ماشین لباسشویی، تشخیص لباسشویی بوش اصل و تقلبی، دلیل اختلاف قیمت در فروشگاه های مختلف، گارانتی اصلی بوش و نمایندگی های فروش آشنا می شوید تنها کافیست بر روی «قیمت ماشین لباسشویی بوش» کلیک کنید.

 i-DOSایدوز چیست و چطور کار می کند؟

 i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می باشد که وظیفه تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده را در لباسشویی بوش بر عهده دارد این تکنولوژی دارای دو مخزن برای مواد شوینده در لباسشویی می باشد یکی برای مایع لباسشویی و دیگری برای نرم کننده لباس که با پر کردن این دو مخزن لباسشویی شما می تواند برای شستن بیش از 30 دور لباس از آن استفاده کند و میزان 38% در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کند این سیستم بسیار هوشمند می تواند به کمک حس گرهایی که در اختیار دارد بر اساس وزن، جنس و کثیفی لباس میزان مواد شوینده به صورت دقیق محاسبه کرده و آن را به لباس اضافه می کند با این تکنولوژی میزان مواد شوینده طوری تنظیم می شود که شما به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا خواهید کرد و در آخر شستشو نیز هیچ گونه مواد شوینده ای در لباس باقی نخواهد ماند، به این موضوع توجه داشته باشید که وجود مواد شوینده در لباس می تواند در بلندمدت باعث بروز بیماری های پوستی در افراد گردد.

سیستم تشخیص وزن لباس در آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش

این تکنولوژی می تواند به کمک حس گرهایی که بر روی دیگ قرار دارد وزن لباس را در ماشین لباسشویی را اندازه گیری کند و سپس بر اساس وزن و جنس لباس میزان آب مورد نیاز را برای شستشو را محاسبه کند و با استفاده از تکنولوژی Active Water میزان آب مورد نیاز دستگاه را تامین کند، وجود این تکنولوژی بر روی این لباسشویی بوش به این معنی است که دیگر نیاز نیست منتظر پر شدن ظرفیت لباسشویی بمانید شما می توانید یک لباس تنها را برای شستن داخل آن قرار دهید و دستگاه دقیقا می تواند به میزان وزن و جنس همان لباس آب گیری کند، پس اگر یک خانواده کم جمعیت نیز باشید باز می توانید از لباسشویی بوش مدل WAY32841IR در خانه خود لذت ببرید.

سیستم تشخیص کف روی لباس در ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR

همانطور که اشاره کردیم این لباسشویی دارای سیستم i-Dos تنظیم مواد شوینده می باشد اما اگر بخواهید می توانید از آن استفاده نکنید و پودر و مایع لباسشویی را به صورت دستی به لباس ها اضافه کنید اما مشکل در اینجا این است که تعیین دقیق میزان مواد شوینده برای افراد بسیار مشکل است و ممکن است میزان شوینده ای که به لباس اضافه می کنید بیشتر از نیاز باشد به همین خاطر ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR در آبکشی آخر میزان شوینده در لباس را اندازه می گیرد و اگر شوینده در لباس های شما باقی مانده باشد به صورت خودکار مدت زمان آبکشی را اضافه می کند تا زمانی که هیچ شوینده و کفی در لباس باقی نماند.

برنامه های شستشو و لکه بری در ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAY32841IR

همانطور که گفتیم این مدل آخرین و بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش محسوب می شود که دارای یکی از کامل ترین برنامه های شستشو و لکه می باشد این لباسشویی با 14 برنامه شستشو و 16 برنامه لکه بری متفاوت می تواند هر نوع لکی را از بین ببرد اما دقت داشته باشید برای این کار تنها کافیست نوع لک را برای ماشین مشخص کنید چراکه برای از بین بردن هر لک به میزان مشخصی از دما آب و مواد شوینده احتیاج است پس اگر شما از برنامه شستشو و لکه بری آن به درستی استفاده نکنید ماشین لباسشویی بوش نمی تواند لکه های لباس را از بین ببرد و شما شاهد کیفیت واقعی شستشوی آن باشید، واقعا اگر شما برنامه لکه بری را فعال نکنید چه تفاوتی می کند که ماشین لباسشویی شما برنامه لکه بری دارد یا خیر پس اگر بابت چنین آپشنی هزینه کرده اید بهتر است بتوانید از آن استفاده کنید، اگر با برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی آشنایی کافی ندارید و به درستی با عملکرد با عملکرد آنها آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنیم «مجله اینترنتی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و سپس «برنامه های شستشوی ماشین بوش» در این مجله به دقت مطالعه نماید شما با خواندن این مقاله با برنامه های مختلف ماشین لباسشویی خود آشنا می شود و می توانید به درستی از آنها استفاده کنید.

بهترین قیمت ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی

خرید بهترین قیمت ماشین لباسشویی بوش WAY32841IR و یا هر مدل دیگری را برای منزل خود را دارید می توانید آن را با گارانتی اصلی شرکت بوش سرویس به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایند و آن را درب منزل خود دریافت نمایید اما قبل از خرید باز به شما تاکید می کنیم که آخرین مدل به معنی بهترین مدل را شما محسوب نمی شود زمانی شما می توانید بگویید بهترین مدل ماشین لباسشویی را تهیه کرده اید که آن را متناسب با نیازهای خود انتخاب کرده باشید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دیگر مدل های ماشین لباسشویی بوش را مشاهده نمایید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید شما برای این کار می توانید از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش دیدن نمایید شما در آنجا می توانید خرید خود را با بهترین قیمت لباسشویی بوش انجام دهید و در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب بهتر با آنها تماس گرفته و از مشاورین بوش برای انتخاب بهتر کمک بگیرید.

نتیجه گیری آخرین و بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش WAY32841IR

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR سری Home Professional بالاترین مدل در سری هوم پروفشنال محسوب می شود این لباسشویی که رنگ آن سفید است ساخت کشور المان می باشد این مدل با گنجایش 9 کیلو 1600 دور بالاترین ظرفیت را در میان ماشین های لباسشویی بوش دارد و همانطور که گفتیم شرکت بوش با بکارگیری موتور EcoSilence Drive و بدنه سوپر سایلنت دارای برچسب انرژی A+++ می باشد و در میزان صدای آن در حالت شستشو 47 دسی بل و در حالت خشک کن در بالاترین سطح زمانی که دستگاه با بالاترین سرعت یعنی 1600 دور در دقیقه کار می کند تنها 72 دسی بل صدا دارد و به لطف تکنولوژی Anti Vibration هیچ گونه لرزشی ندارد از دیگر قابلیت های آن می توانیم به 14 برنامه شستشو، 16 برنامه لکه بری، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، سیستم تشخیص وزن لباس، سیستم تشخیص کف روی لباس، برنامه ضد چروک، تنظیم آب اتوماتیک، شروع با تاخیر 1 تا 24 ساعت، قفل کودک، شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده و شستشوی خودکار دیگ اشاره کنیم که بدون شک کامل‌ترین و باهوش ترین ماشین لباسشویی محسوب می شود.

منبع: ساتین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۵۴
postcb postcb