فروش و تعمیر موبایل

فروش لوازم تعمیر موبایل ،فروش ابزار تعمیر موبایل ،فروش تجهیزات تعمیر موبایل ،فروش قطعات تعمیر موبایل ،فروشگاه تعمیرات موبایل

فروش و تعمیر موبایل

فروش لوازم تعمیر موبایل ،فروش ابزار تعمیر موبایل ،فروش تجهیزات تعمیر موبایل ،فروش قطعات تعمیر موبایل ،فروشگاه تعمیرات موبایل

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۱:۱۰
postcb postcb

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی (قسمت سوم سید محمد غرضی)

 در این مقاله  دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی می پردازیم:

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی

 

سید محمد غرضی (متولد ۲۳ بهمن ۱۳۲۰ در اصفهان) مهندس برق است، استاندار سابق کردستان و خوزستان، نماینده اولین دوره مجلس از اصفهان،

وزیر نفت در دولت مهدوی کنی و میر حسین موسوی و وزیر پست و تلگراف و تلفن، در دولت دوم جناب اقای موسوی و دولت اکبر هاشمی رفسنجانی

،ایشان  از زمان تأسیس تا ۱۳۸۹،


لطفا فیلم مشاور انتخاباتی در آپارات  https://www.aparat.com/v/xIv2J مشاهده فرمایید.


 

در پنج دوره سه ساله، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور را عهده دار بود.

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی

بمدت یک سال عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود. جناب غرضی هم اکنون رئیس هیئت مدیره و مسئول مدیریت شرکت مشانیر، بزرگترین شرکت مشاور وزارت نیرو، است که بسیاری با ان مشکل دارند و مورد سوال است.

بعنوان یک مشاور حرفه ای انتخاباتی کشور وبه منظور ارتقائ دانش سطح معلومات مشاوران انتخاباتی در سراسر کشور این سلسله مقالات  تهیه و تبیین شده و قصد توهین و تخریبی هرگز وجود ندارد.

غرضی با شعار دولت ضدتورم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نامزد گردید و با کسب حدود پانصد هزار رأی نفر در بین شش کاندیدا ششم و تقریبا آخر شد و کمترین میزان رای را بخود اختصاص داد.

در اینجا لازم می بینم که بازهم تکرار می کنم این تحلیل ها صرفا از چهارچوب ارتباطات موثر و ترجیحا ارتباطات غیر کلامی بوده و حقیر برای تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری احترام خاصی قائل بوده و هست.

الزام به نگارش این مطالب تاکید مقام معظم رهبری برای پر شور نشاط برگزار شدن انتخابات مجلس است . تا کاندیداهای عزیز از نقاط ضعف و قوت گذشتگان درس بگیرند و برای اصلاح اموری اثرگذارتر و فراتر از تصور خود بکوشند.

اولین نکته غیر حرفه ای در مورد جناب غرضی این بود که تمام فراد و دوره ها را حتی دوره خود را تخریب و رد صلاحیت کردند همه تورم زا همه بد و….

یادم افتاد داستانی نقل کنم یکی از رهبران شوروی سابق بعد از به قدرت رسیدن رفت پشت تریبون و شروع به بد گویی از سایر دولتمردان قبل شوروی سابق نمود پس از پایان سخنرانی فردی از انتهای سالن داد زد خودت کجا بودی ….. سکوتی سنگین سالن را ساکت کرد ناگهان رهبر تازه به قدرت رسیده فریاد زد چه کسی این صحبت را کرد و کجاست چند بار این سوال تکرار شد، در پایان این رهبر شوروی سابق فریاد زد من همان جایی بودم که الان تو قرار گرفته ای .

آری تاریخ تکرار می شود به همه انگ نادانی زدن اصلا خوب نیست؟

لباس و ظاهر پوشش جناب غرضی خوب و هماهنگ بود اما ایشان اصلا سخنران خوبی نبوده با فریاد زدن لحظه به لحظه حامیان و طرفداران بیشماری را از دست دادند.

صدق گفته من بیانات امام قدس سره است که فرمودند میزان رای مردم است . در این میان نکته بد دیگر اخم شدیدی بود که پس از یک دقیقه اول و ختم لبخند مصنوعی ایشان مارا یاد مدیر دبستانهای قدیمی با تکه ای چوب و….

نکته دیگر ریتم تند و لحن و خطاب بد ایشان بود که در یک امارگیری کوچک همه از این مدل بسیار ناراحت شده بودند برای شروع بیانات ایه قرانی تلاوت فرمودند که قسمتی از ان را فراموش کردند و خلاصه تمرکزشان بهم ریخت از رجل سیاسی مثل اشان انتظار بیشتری می رفت که در این زمینه فعال تر باشند و هنرمندتر و موثر تر .

خطاب مردم با حالتی مانند برنامه کودکان نیز کار را بدتر از بد می کرد این در حالی است که ما هنوز درگیر ایه قران یا حالت عصا قورت داده ایشان اول بیاناتشان هستیم درگیری ما با ایشان انجا قدرت می گیرد که با دست برای همه خط و نشان می کشند که این بدترین رفتار غیر حرفه ای یک سیاستمدار است.

 

دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی (قسمت سوم سید محمدغرضی )دلایل پیروزی و شکست نامزدهای انتخاباتی (قسمت سوم سید محمدغرضی )

مازیار میر مشاور عالی انتخابات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۸ ، ۲۲:۳۹
postcb postcb

منبع : روغن آب صابون

روغن آب صابون

کاربردهای روغن آب صابون

در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.

روغن حل شونده محصولی می باشد که از ترکیب چند ماه تشکیل شده که عبارت اند از : روغن های مرغوب ، مواد تثبیت کننده ی HP ، مواد جلوگیری از تشکیل کف و حباب هوا ، مواد ضد زنگ ، افزودنی های جلوگیری کننده از رشد باکتری و مواد امولوسیفایر .
روغن آب صابون محصولی ست که قابل اختلاط با آب بوده و با تشکیل امولوسیون روغن در آب و ایجاد شرایط صابونی به جهت فرایند روان کاری و خنک کاری مورد استفاده قرار می گیرد.
عدم انتخاب صحیح روغن حل شونده با توجه به آلیاژ و نوع ماشینکاری - دوفاز شدن محصول - رعایت نکردن نسبت ترکیب روغن در آب با توجه به آلیاژ و شرایط ماشین کاری
برای خرید یک روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده خوب باید اول با مشکلات این روغن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید روغن Z1 ( یا روغن حل شونده ، آب صابون تراشکاری یا کولانت تراش ) خوب را انتخاب نمایید.

مزایای روغن آب صابون

قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف
ضد خوردگی
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت ضد زنگ زدگی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )

مشتریان عزیز لطفا قبل از تماس با ما ابتدا بخش سوالات متداول را مطالعه نمایند ، در آنجا ما سوالاتی را که عموما مشتریان در زمینه ی روغن آب صابون تراشکاری ، روغن Z1 ، روغن حل شونده و کولانت تراش و یا دیگر محصولات و بخش ها می پرسند را آماده کردیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۰:۴۷
postcb postcb